Suchergebnisse

14 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#1Februar 2019

What you are confident of determines your choices in context: Confidence in yourself versus in your ability

In: Journal of behavioral decision making, Band 32, Heft 4, S. 375-387

ISSN: 1099-0771

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#24. Oktober 2018

How Specific and General Self-Confidence Affect Assortment Decisions

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 46, Heft 10, S. 1687-1696

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3Juni 2016

Social exclusion and choice: The moderating effect of power state

In: Journal of consumer behaviour, Band 15, Heft 5, S. 449-458

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#46. März 2017

Social Exclusion and Conspicuous Consumption: The Moderating Effect of Power State

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 45, Heft 2, S. 321-329

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#515. März 2014

Influence of Characteristics of the Internet of Things on Consumer Purchase Intention

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 42, Heft 2, S. 321-330

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#628. September 2023

The Negative Effect of Name: Mentions of Frontline Service Employee Name Reduce Online Review Persuasiveness

In: Journal of service research, Band 27, Heft 4, S. 636-652

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#85. November 2019

Perceived uniqueness: Locus of control, social exclusion, and choice

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 47, Heft 11, S. 1-7

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#96. März 2017

Understanding usage of Internet of Things (IOT) systems in China: Cognitive experience and affect experience as moderator

In: Information, technology & people, Band 30, Heft 1, S. 117-138

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#114. Januar 2023

The impact of virtual interaction on consumers' pro-environmental behaviors: the mediating role of platform intimacy and love for nature

In: Information, technology & people, Band 37, Heft 1, S. 201-222

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1211. Juni 2018

Showing to friends or strangers? Relationship orientation influences the effect of social exclusion on conspicuous consumption

In: Journal of consumer behaviour, Band 17, Heft 4, S. 355-365

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1323. Juli 2017

Evaluating Completeness of Reporting in Behavioral Interventions Pilot Trials: A Systematic Survey

In: Research on social work practice, Band 28, Heft 5, S. 577-584

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1417. Juli 2017

A Systematic Survey of Control Groups in Behavioral and Social Science Trials

In: Research on social work practice, Band 28, Heft 5, S. 538-545

ISSN: 1552-7581

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft