Suchergebnisse

12 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12015

Handbook of Infant Biopsychosocial Development

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#26. Januar 2022

Autonomic profiles and self‐regulation outcomes in early childhood

In: Developmental science, Band 25, Heft 5

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#313. Juni 2013

Mothers' and fathers' negative responsibility attributions and perceptions of children's problem behavior

In: Personal relationships, Band 20, Heft 4, S. 719-727

ISSN: 1475-6811

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#412. Juli 2011

Differentiating Processes of Control and Understanding in the Early Development of Emotion and Cognition

In: Social development, Band 21, Heft 1, S. 1-20

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6November 1999

Emotional Reactivity and Emotional Regulation Strategies as Predictors of Social Behavior with Peers During Toddlerhood

In: Social development, Band 8, Heft 3, S. 310-334

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#7November 1998

Maternal Interactive Style Across Contexts: Relations to Emotional, Behavioral and Physiological Regulation During Toddlerhood

In: Social development, Band 7, Heft 3, S. 350-369

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#822. Dezember 2020

Household chaos, parental responses to emotion, and child emotion regulation in middle childhood

In: Social development, Band 30, Heft 3, S. 786-805

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1022. August 2019

Modeling development of frontal electroencephalogram (EEG) asymmetry: Sex differences and links with temperament

In: Developmental science, Band 23, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1112. Oktober 2012

European‐American and African‐American Mothers' Emotion Socialization Practices Relate Differently to Their Children's Academic and Social‐emotional Competence

In: Social development, Band 22, Heft 3, S. 485-498

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#122. April 2019

Attention and executive functioning in infancy: Links to childhood executive function and reading achievement

In: Developmental science, Band 22, Heft 6

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft