Suchergebnisse

15 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#410. August 2012

Dockside Tarts and Modesty Boards: A Review of Recent Policy on Sexualisation

In: Children & society, Band 26, Heft 5, S. 406-414

ISSN: 1099-0860

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#62017

Considerate, convivial, capacious? Finding a language to capture ethos in 'creative' schools

In: Bragg , S & Manchester , H 2017 , ' Considerate, convivial, capacious? Finding a language to capture ethos in 'creative' schools ' , Discourse: Studies in the Cultural Politics of Education , vol. 38 , no. 6 , pp. 864-679 . https://doi.org/10.1080/01596306.2016.1227302

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#92018

Researching Everyday Childhoods: Time, Technology and Documentation in a Digital Age

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#1020142 Versionen verfügbar

Youth Cultures in the Age of Global Media

In: Studies in Childhood and Youth

In: Studies in Childhood and Youth Ser.

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#112014

Youth cultures in the age of global media

In: Studies in childhood and youth

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#132015

Rethinking youth cultures in the age of global media: a perspective from British youth studies

In: Diskurs Kindheits- und Jugendforschung: Discourse : Journal of Childhood and Adolescence Research, Band 10, Heft 3, S. 265-277

ISSN: 2193-9713

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1522. Mai 2024

Attune, animate and amplify: Creating youth voice assemblages in pARTicipatory sexuality education research

In: Children & society

ISSN: 1099-0860

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft