Suchergebnisse

5 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12021

A Value Creation Perspective on International Business in Latin America: Directions for Differentiation Between Emerging Market Multinationals

In: Hermans, M. and Borda Reyes, A. (2020), "A value creation perspective on international business in Latin America: directions for differentiation between emerging market multinationals", Multinational Business Review, Vol. 28 No. 2, pp. 157-175. https://doi.org/10.1108/MBR-03-2020-0058

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#23. Juni 2020

A value creation perspective on international business in Latin America: directions for differentiation between emerging market multinationals

In: Multinational business review, Band 28, Heft 2, S. 157-175

ISSN: 2054-1686

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#315. Juli 2019

Using Latin America as a research laboratory: The moderating effect of trade openness on the relationship between inward and outward FDI

In: Multinational business review, Band 27, Heft 2, S. 122-140

ISSN: 2054-1686

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#415. Juli 2019

Uncommoditizing strategies by emerging market firms

In: Multinational business review, Band 27, Heft 2, S. 141-177

ISSN: 2054-1686

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN