Suchergebnisse

15 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#324. März 2021

Religious Subjectivities and Digital Collectivities on Social Networking Sites in India

In: Studies in Indian politics, Band 9, Heft 1, S. 21-36

ISSN: 2321-7472

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52018

Mediating Religious Literacy among Primary School children in Gujarat: Classroom as a Liminal Space

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. März 2022

Discursive Toolkits of Anti-Muslim Disinformation on Twitter

In: The international journal of press, politics, Band 29, Heft 1, S. 253-272

ISSN: 1940-1620

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82020

Examining Anti-CAA Protests at Shaheen Bagh: Muslim Women and Politics of the Hindu India

BASE

Buch(gedruckt)#920243 Versionen verfügbar

Gen Z, digital media, and transcultural lives: at home in the world

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#102019

Challenging Discriminatory Practices of Religious Socialization among Adolescents: Critical Media Literacy and Pedagogies in Practice

In: Springer eBooks

In: Education

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1122. Juli 2024

Reconceptualizing ICTD: Prioritizing Place-Based Learning Experiences, Socio-Economic Realities, and Individual Aspirations of Young Students in India

In: Social Sciences: open access journal, Band 13, Heft 7, S. 379

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1318. Februar 2023

Protests, Internet shutdowns, and disinformation in a transitioning state

In: Media, Culture & Society, Band 45, Heft 6, S. 1101-1118

ISSN: 1460-3675

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#145. September 2024

Global influencers' content creation strategies: Negotiating with platform affordances to practice vernacular creativity

In: Media, Culture & Society, Band 47, Heft 1, S. 130-153

ISSN: 1460-3675

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#157. Dezember 2021

Shaheen Bagh: Making sense of (re)emerging "Subaltern" feminist political subjectivities in hashtag publics through critical, feminist interventions

In: New media & society: an international and interdisciplinary forum for the examination of the social dynamics of media and information change, Band 26, Heft 1, S. 473-494

ISSN: 1461-7315

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft