Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#13. August 2016

Tracking Women's Transitions to Adulthood: Race, Curricular Tracking, and Young Adult Outcomes

In: Youth & society: a quarterly journal, Band 49, Heft 1, S. 96-117

ISSN: 1552-8499

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#25. Mai 2015

Mismatched Educational Expectations and Achievement and Adolescent Women's Risk of Unprotected First Sex

In: Sociological perspectives, Band 58, Heft 3, S. 358-379

ISSN: 1533-8673

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#4August 1999

HIGH SCHOOL EXPERIENCE AND THE RISK OF ADULT INCARCERATION*

In: Criminology: the official publication of the American Society of Criminology, Band 37, Heft 3, S. 515-540

ISSN: 1745-9125

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#620213 Versionen verfügbar

The structure of schooling: readings in the sociology of education

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#725. Februar 2021

What do we know about LGBQ+ college student academic experiences and outcomes?

In: Sociology compass, Band 15, Heft 3

ISSN: 1751-9020

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#830. Dezember 2010

Racial Mismatch and School Type: Teacher Satisfaction and Retention in Charter and Traditional Public Schools

In: Sociology of education: a journal of the American Sociological Association, Band 84, Heft 1, S. 23-48

ISSN: 1939-8573

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#10Januar 2021

Coming Out (or not) on College Applications: Institutional and Interpersonal Dimensions of Disclosing LGBQ+ Identities

In: Socius: Sociological Research for a Dynamic World, Band 7

ISSN: 2378-0231

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft