Suchergebnisse

21 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#15. März 2013

Consumer culture theory (re)visits actor–network theory: Flattening consumption studies

In: Marketing theory, Band 13, Heft 2, S. 227-242

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#216. Januar 2013

Marketized philanthropy: Kiva's utopian ideology of entrepreneurial philanthropy

In: Marketing theory, Band 13, Heft 1, S. 3-18

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72021

Creating Responsible Subjects:The Role of Mediated Affective Encounters

In: Bajde , D & Rojas , P 2021 , ' Creating Responsible Subjects : The Role of Mediated Affective Encounters ' , Journal of Consumer Research , vol. 48 , no. 3 , pp. 492-512 . https://doi.org/10.1093/jcr/ucab019

BASE

Open Access#82019

What makes a good paper? Analytic and Continental ideals in Consumer Culture Theory

In: Bajde , D & Gopaldas , A 2019 , ' What makes a good paper? Analytic and Continental ideals in Consumer Culture Theory ' , Qualitative Market Research , vol. 22 , no. 3 , pp. 270-277 . https://doi.org/10.1108/QMR-07-2017-0112

BASE

Aufsatz(elektronisch)#924. September 2013

Consumer recycling: An ethical decision‐making process

In: Journal of consumer behaviour, Band 12, Heft 6, S. 449-459

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#122. September 2024

Ownership technologies

In: Marketing theory

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1311. September 2023

The cultural underpinnings of platformization: How social movement organizations helped form the category of the sharing economy

In: Marketing theory, Band 24, Heft 1, S. 153-172

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1414. April 2022

The social thickening of market futures: Exploring the discursive work of drone visioneers

In: Marketing theory, Band 22, Heft 3, S. 311-332

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft