Suchergebnisse

13 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#112. Juni 2015

Frontline Employee Customer-Oriented Attitude in the Presence of Job Demands and Resources: The Influence Upon Deep and Surface Acting

In: Journal of service research, Band 19, Heft 1, S. 102-117

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#3August 1999

Combining Service and Sales at the Point of Customer Contact: A Retail Banking Example

In: Journal of service research, Band 2, Heft 1, S. 34-49

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#420. Juni 2017

Service Climate as a Moderator of the Effects of Customer-to-Customer Interactions on Customer Support and Service Quality

In: Journal of service research, Band 20, Heft 4, S. 426-440

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#817. Juli 2023

The Interactive Influence of Frontline Employee Motivational Orientation and Service Climate/Strength Upon Employee Need Satisfaction and Performance

In: Journal of service research

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#127. Juli 2021

Frontline Employee Passion: A Multistudy Conceptualization and Scale Development

In: Journal of service research, Band 25, Heft 2, S. 194-210

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1319. Juni 2023

Development and Validation of a Service Captivity Scale

In: Journal of service research, Band 27, Heft 3, S. 414-431

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft