Suchergebnisse

6 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#111. Mai 2017

A phenomenological study of time concept and management and productivity in a sub–Saharan African context

In: International journal of cross cultural management, Band 17, Heft 2, S. 197-214

ISSN: 1741-2838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#215. Oktober 2021

Strategic CSR practices, strategic orientation and business value creation among multinational subsidiaries in Ghana

In: Society and business review, Band 17, Heft 2, S. 257-279

ISSN: 1746-5699

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#318. Juni 2019

Corporate social responsibility strategy and economic business value of multinational companies in emerging economies: The mediating role of corporate reputation

In: Business strategy and development, Band 3, Heft 1, S. 4-15

ISSN: 2572-3170

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#43. April 2019

Assessing the impact of cross-cultural communication competence on expatriate business operations in multinational corporations of a Sub-Saharan African context

In: International journal of cross cultural management, Band 19, Heft 1, S. 85-104

ISSN: 1741-2838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#52. März 2015

Organizations' commitment to and communication of CSR activities: insights from Ghana

In: Social responsibility journal: the official journal of the Social Responsibility Research Network (SRRNet), Band 11, Heft 1, S. 161-178

ISSN: 1758-857X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online