Suchergebnisse

18 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#126. Juli 2013

Institutionalizing corporate social responsibility: effects on corporate reputation, culture, and legitimacy in Malaysia

In: Social responsibility journal: the official journal of the Social Responsibility Research Network (SRRNet), Band 9, Heft 3, S. 344-361

ISSN: 1758-857X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32020

Enhancing the Entrepreneurial Intention on the Regulatory Impact Assessment: Evidence from Wholesalers Experiences

BASE

Open Access#42015

Entrepreneurial Skill Acquisition and Youth's Self-Employment in Malaysia: How Far?

BASE

Aufsatz(elektronisch)#529. Oktober 2024

The Mediating Effect of Brand Trust on Yhe Relationship between Corporate Social Responsibility and Hotel Customer Satisfaction

In: Journal of ecohumanism, Band 3, Heft 7

ISSN: 2752-6801

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#719. Januar 2024

A scoping review: Inquiring into the potency of response source credibility (RSC) towards enhancing crisis response strategies

In: Journal of contingencies and crisis management, Band 32, Heft 1

ISSN: 1468-5973

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft