Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12013

Dampak Sertifikasi Guru terhadap Peningkatan Kualitas Pembelajaran Peserta Didik

BASE

Aufsatz(elektronisch)#26. September 2022

Development of Interactive Multimedia Based Lectora Inspire for Accounting Subjects on Adjustment Journal Materials

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 9, Heft 9, S. 191

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. April 2021

The Needs of School Financial Management Training for Principal

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 8, Heft 4, S. 630

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#42021

The Needs of School Financial Management Training for Principal

BASE

Aufsatz(elektronisch)#51. Oktober 2018

Effect of Aerobic and Anaerobic Interval Training on Oxidative Stress

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 5, S. 58

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#62023

Leveling Entrepreneurial Skills of Vocational Secondary School Students in Indonesia: Impact of Demographic Characteristics

In: International journal for research in vocational education and training: IJRVET, Band 10, Heft 1, S. 113-137

ISSN: 2197-8646

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#76. Mai 2018

Management Implementation Analysis of Centralization Education and Training Student Sport Sepak Takraw Central Java

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 5, Heft 4, S. 331

ISSN: 2364-5369

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82020

DESIGNING ENGLISH TRANSLATION TOWARDS INDONESIAN MODERATE RELIGIOUS BASED SCHOOL

BASE

Aufsatz(elektronisch)#931. Juli 2023

Integrative Thematic Textbooks for Elementary School Students and the Impact

In: Asia Pacific journal of educators and education, Band 38, Heft 1, S. 1-18

ISSN: 2180-3463

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft