Suchergebnisse

2070 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#38. März 2013

Investigating fashion disposition with young consumers

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 14, Heft 1, S. 67-78

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#41. Juni 2006

Why young consumers adopt interactive technologies

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 7, Heft 3, S. 33-38

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#528. August 2009

Young consumers' evaluations of diffusion brands

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 10, Heft 3, S. 210-224

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#613. März 2009

Internet addiction among Turkish young consumers

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 10, Heft 1, S. 60-70

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#71. September 2006

Communicating health messages to young consumers

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 7, Heft 4, S. 68-71

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#826. März 2021

Mobile health (mHealth) application loyalty in young consumers

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 22, Heft 3, S. 429-455

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#920. September 2019

EWOM firestorm: young consumers and online community

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 21, Heft 1, S. 1-15

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1015. November 2019

Brand sustainability among young consumers: an AHP-TOPSIS approach

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 20, Heft 4, S. 314-337

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#118. Dezember 2020

Polish Young Consumers' AttitudesTowards Mobile Phone Brands

In: Journal of marketing and consumer behaviour in emerging markets, Band 2/2020, Heft 11, S. 4-15

ISSN: 2449-6634

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1221. August 2017

Categorising the money management behaviour of young consumers

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 18, Heft 3, S. 205-222

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1311. November 2014

How Chinese young consumers respond to gendered advertisements

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 15, Heft 4, S. 353-364

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#141. November 2023

Sustainable Consumption in the Behavior of Young Consumers

In: European Journal of Sustainable Development: EJSD, Band 12, Heft 3, S. 349

ISSN: 2239-6101

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1516. November 2012

Young consumers' views of infused soft drinks innovation

In: Young consumers: insight and ideas for responsible marketers, Band 13, Heft 4, S. 392-406

ISSN: 1758-7212

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft