Suchergebnisse

214 Ergebnisse

Sortierung:

Buch(elektronisch)#12020

Language Teacher Cognition: A Sociocultural Perspective

In: Springer eBooks

In: Social Sciences

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22019

Factors influencing language teacher cognition: An ecological systems study

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#431. Dezember 2019

Factors influencing language teacher cognition: An ecological systems study

In: Studies in second language learning and teaching: SSLLT, Band 9, Heft 4, S. 657-680

ISSN: 2084-1965

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#525. Mai 2020

Combining Case Study Design and Constructivist Grounded Theory to Theorize Language Teacher Cognition

In: Qualitative report: an online journal dedicated to qualitative research and critical inquiry

ISSN: 1052-0147

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6Oktober 2024

Teacher Cognition of Gender Gap in the English Language Literacy: A Malaysian Narrative

In: Sage open, Band 14, Heft 4

ISSN: 2158-2440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#79. Juli 2020

Written Corrective Feedback Strategies Employed by University English Lecturers: A Teacher Cognition Perspective

In: Sage open, Band 10, Heft 3

ISSN: 2158-2440

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. September 2016

A critical look at the portfolio as a tool for teacher cognition at pre-gradual level: perceptions of students

In: Journal of Language and Cultural Education: JoLaCE, Band 4, Heft 3, S. 71-85

ISSN: 1339-4584

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#102019

Tracing the growth of a community of practice centered on holistic project-based learning in communication at an engineering university in the United Arab Emirates: insights from a socially-situated teacher cognition perspective

In: Forum qualitative Sozialforschung: FQS = Forum: qualitative social research, Band 20, Heft 2

ISSN: 1438-5627

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#112019

Relationships between Foreign Language Teachers' Cognitions and Actions: Evidence from Instructors at Tertiary-level

BASE

Open Access#122015

English as a Foreign Language Instructors' Cognitions on Language Learning Processes and Factors Affecting Those Cognitions

BASE

Open Access#132021

EFL Teachers' Beliefs and Practices in Using Teacher Written Corrective Feedback on Students' Writing

BASE

Aufsatz(elektronisch)#145. September 2022

Mathematics Teacher Noticing: A Case of Students' Cognition of a Course Content

In: Journal of education, society and behavioural science, S. 38-46

ISSN: 2456-981X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152019

What are the core aims of English as a school subject? A study of teacher understanding in lower secondary school

BASE