Suchergebnisse

16 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#12021

The Impact of External and Internal Negative Feeling on Consumers' Desire for Revenge and Negative Word of Mouth

In: Lateef, S., Kamran, J., Yousuf Zai, M., & Khan, M. (2021). The Impact of External and Internal Negative Feeling on Consumers' Desire for Revenge and Negative Word of Mouth. Sukkur IBA Journal Of Management And Business, 8(1), 48-69. doi:10.30537/sijmb.v8i1.521

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#21. Februar 2016

Measuring the Impact of Positive and Negative Word of Mouth: A Reappraisal

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 24, Heft 1, S. 54-58

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#329. Juni 2020

The effect of materialism on conspicuous vs inconspicuous luxury consumption: focused on need for uniqueness, self-monitoring and self-construal

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 3, S. 869-887

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#411. Januar 2019

Corporate Apology After Bad Publicity: A Dual-Process Model of CSR Fit and CSR History on Purchase Intention and Negative Word of Mouth

In: International journal of business communication: IJBC ; a publication of the Association of Business Communication, Band 59, Heft 3, S. 406-426

ISSN: 2329-4892

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#61. November 2014

The Decay of Positive and Negative Word of Mouth after Product Experience

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 22, Heft 4, S. 350-355

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#711. Januar 2023

A Turn of the Tables: Psychological Contracts and Word of Mouth about Sharing Economy Platforms When Consumers Get Reviewed

In: Journal of consumer research: JCR ; an interdisciplinary journal, Band 50, Heft 2, S. 382-404

ISSN: 1537-5277

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. August 2010

Market Share is Correlated with Word-of-Mouth Volume

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 18, Heft 3, S. 145-150

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#920. September 2013

For better or for worse?: Adverse effects of relationship age and continuance commitment on positive and negative word of mouth

In: European journal of marketing, Band 47, Heft 10, S. 1598-1621

ISSN: 1758-7123

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#101. Februar 2013

Factors Moderating the Impact of Word of Mouth for TV and Film Broadcasts

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 21, Heft 1, S. 25-29

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#111. November 2016

Talking about Durables

In: Australasian marketing journal: AMJ ; official journal of the Australia-New Zealand Marketing Academy (ANZMAC), Band 24, Heft 4, S. 262-266

ISSN: 1839-3349

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#127. April 2021

How Stakeholders React to Issues with Risk Implications: Extending a Relational Perspective of Issues Management

In: Journal of contingencies and crisis management, Band 29, Heft 4, S. 385-398

ISSN: 1468-5973

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1325. Juni 2024

Managers, don't neglect your prospective employees to achieve your sustainability development goals

In: Corporate social responsibility and environmental management, Band 31, Heft 6, S. 5744-5758

ISSN: 1535-3966

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1415. September 2017

Negative recommendation in social media – theoretical approach and case studies

In: Przegląd politologiczny: kwartalnik = Political science review, Heft 3, S. 45-60

ISSN: 1426-8876

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1519. September 2024

From fury to forgiveness: Exploring the mediating role of emotions in the relationship between crisis type, corporate social responsibility fit, and organizational outcomes

In: Journal of contingencies and crisis management, Band 32, Heft 3

ISSN: 1468-5973

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft