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Aufsatz(elektronisch)#220. Juli 2021

Luxury supply chain management: a framework proposal based on a systematic literature review

In: International journal of physical distribution and logistics management, Band 51, Heft 8, S. 859-876

ISSN: 0020-7527

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Buch(elektronisch)#420113 Versionen verfügbar

Luxus: die Ambivalenz des Überflüssigen in der Moderne

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Buch(elektronisch)#520193 Versionen verfügbar

Grundlagen und neue Perspektiven des Luxustourismus: Kundenverhalten - Paradigmenwechsel - Markttrends - Best-Practice-Beispiele

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Aufsatz(elektronisch)#616. April 2024

The paradox of immersive artificial intelligence (AI) in luxury hospitality: how immersive AI shapes consumer differentiation and luxury value

In: International journal of contemporary hospitality management

ISSN: 1757-1049

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Buch(elektronisch)#92014

Fremde - Luxus - Räume: Konzeptionen von Luxus in Vormoderne und Moderne

In: Literaturwissenschaft v.43

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SSRN

Buch(elektronisch)#1120202 Versionen verfügbar

Luxury Tourism: Market Trends, Changing Paradigms, and Best Practices

In: Tourism, Hospitality and Event Management Ser.

In: Tourism, hospitality & event management

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Open Access#122014

Luxury Romanticism: The Quarto Book in the Romantic Period

BASE

Buch(elektronisch)#1320212 Versionen verfügbar

Chinese local new luxury brands in a digitally empowered era: cultivation, transformation and upgrading

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Aufsatz(elektronisch)#1420. Juli 2023

Luxury brands and corporate social responsibility (CSR): exploring the differences between traditional and new luxury

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 36, Heft 1, S. 1-25

ISSN: 1758-4248

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Aufsatz(elektronisch)#151. Dezember 2014

The relativity of luxury - a luxury product from a perspective of Polish and foreign consumers

In: Journal of intercultural management: the journal of Spoleczna Akademia Nauk, Band 6, Heft 4-1, S. 25-37

ISSN: 2543-831X

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