Suchergebnisse

321 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#113. November 2017

Researching in volatile environments and the importance of adaptive methods for junior researchers

In: Qualitative research journal, Band 17, Heft 4, S. 335-344

ISSN: 1448-0980

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#22011

Conferences of junior researchers in architecture "K.Seselgis readings-2009" – on the way of continuing tradition

BASE

Open Access#32021

The ENROPE Project for junior researchers in the field of plurilingualism and education – an introduction

BASE

Open Access#42011

Conferences of junior researchers in architecture "K. Seselgis readings-2009" – on the way of continuing tradition

BASE

Open Access#52018

Open Science for Early-Career Researchers

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#72021

Eurodoc input on UNESCO Recommendation on Open Science

BASE

Aufsatz(elektronisch)#817. Oktober 2022

The Company You Keep: How Network Disciplinary Diversity Enhances the Productivity of Researchers

In: American behavioral scientist: ABS, Band 67, Heft 14, S. 1716-1735

ISSN: 1552-3381

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#92022

Survival guide for early career researchers

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Blogbeitrag#1012. Oktober 2023

Penn LDI CICADA Initiative Names Researchers for 2023-2024 Cohort

Blog: Penn LDI

Open Access#112013

GOOD ENGLISH TEACHING METHODOLOGY FOR JUNIOR HIGH SCHOOL STUDENTS

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1220. März 2024

Introducing a Competency Framework for Educational Researchers: The Case of Vietnam

In: Evaluation review: a journal of applied social research

ISSN: 1552-3926

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#132020

Factors Affecting Junior High School Teachers in Conducting Research: A Case Study

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#1526. September 2023

Understanding career transitions of applied researchers to universities: evidence from Germany

In: Science and public policy: journal of the Science Policy Foundation, Band 51, Heft 1, S. 89-107

ISSN: 1471-5430

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft