Suchergebnisse
Filter
Format
Medientyp
Sprache
Weitere Sprachen
Jahre
19482 Ergebnisse
Sortierung:
World Affairs Online
Transpersonal, instructions
'Transpersonal, instructions' is a commission at Jorge B. Vargas Museum and Filipiniana Research Center curated by Dr Stephen Wilson in conjunction with the University of the Philippines Visiting Professor Program. Participants include: Oreet Ashery, Revital Cohen & Tuur Van Balen, Merlinda Bobis, Eisa Jocson, The Filipino Superwoman Band, The Karrabing Film Collective, Dana Klisanin, Leslie Kulesh, Andy Lacey, Russ Ligtas, Raquel de Loyola, Mark Salvatus and Evelyn Toacheng Wang. Transpersonal proposes to work within the cultural context of Manila as part of a transregional conversation. The term transpersonal relays states of consciousness beyond the limits of personal and artistic identity. These may include peak and spiritual experiences including near-death phenomena, nomophobia and political isolation. Curatorially, transpersonal contains an awareness above the usual remits of individuality brought on by the experience of a social crisis related to spiritual, ethical and relational extremes of art and contemporary life. Transpersonal, instructions is an evolving transnational research project that engages with public lectures, exhibition making, education, sonic scores and publishing in contemporary art. The exhibition arises from a series of public lectures at the ICA in London on the production of psychotechnologies, cyber addictions, material feminisms, citizenship and bioinsecurity.Transpersonal, instructions encourage a binding thread that resists and resets a world view on uneasiness. It is partly proposing a challenge to the current world order by providing a window into anthropological entanglements, for example those affecting indigenous lives.
BASE
Anchored Instruction 2020 - von der Instruktion zur Konstruktion: Kontextbezogenes Lernen im Managementstudium
In: die hochschullehre, Band 6, S. 61-82
Lehrende an Hochschulen sind zunehmend gefordert, fachliche, theoriebasierte Inhalte mit klar erkennbarem Praxisbezug zu versehen, um die Studierenden bei der Entwicklung beruflich bedeutsamer Kompetenzen zu fördern, die deutlich über ein reines Fach-und Methodenwissen hinausgehen. Hierzu bietet sich in vielen Fachbereichen die Anwendung von Fallstudien oder Rollenspielen an. Im vorliegenden Beitrag wird ein Modul im Management-Studium vorgestellt und kritisch reflektiert, das eine umfangreiche, über zwölfWochen fortschreitende Großstudie narrativ in einem herausfordernden Praxiskontext verankert. Die bisherigen Erkenntnisse und Erfahrungen werden umfassend evaluiert und analysiert. Konsequenzenund Empfehlungen hinsichtlich einer möglichen Übertragung desmultimedial angelegten Konzeptes auf andere Anwendungsfälle schließen sich an.
Instructions News
In: Water and environment journal, Band 3, Heft 3, S. 217-218
ISSN: 1747-6593
Field Instruction
In: Social work: a journal of the National Association of Social Workers
ISSN: 1545-6846
SANITARY INSTRUCTIONS
In: Journal of the Royal African Society, Band 2, Heft VI, S. 213-215
ISSN: 1468-2621
Voluptuary Instruction
In: The Massachusetts review: MR ; a quarterly of literature, the arts and public affairs, Band 46, Heft 3, S. 482-483
ISSN: 0025-4878
Instruction in Geometry
In: Journal of Visual Impairment & Blindness, Band 23, Heft 1b, S. 5-5
ISSN: 1559-1476
Complex Instruction
In: European journal of intercultural studies, Band 9, Heft 2, S. 127-131
Field Instruction
In: Social work: a journal of the National Association of Social Workers, Band 28, Heft 1, S. 95-95
ISSN: 1545-6846
World Affairs Online
Friendly Limiting Instructions
In: University of San Francisco Law Review, Band 52, Heft 3
SSRN