Suchergebnisse

3093 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12020

Managing teacher absenteeism: Lessons from independent primary schools in Gauteng, South Africa

BASE

Open Access#22019

Managing teacher absenteeism : lessons from independent primary schools in Gauteng, South Africa

BASE

Open Access#32021

Types of second primary cancer influence overall survival in cutaneous melanoma

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#6April 1982

VOTING IN AN OPEN PRIMARY

In: American politics quarterly, Band 10, Heft 2, S. 197-218

ISSN: 1532-673X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(gedruckt)#71982

VOTING IN AN OPEN PRIMARY

In: American politics quarterly, Band 10, Heft 2, S. 197-218

ISSN: 0044-7803

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82021

PERCEPTION OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS ABOUT SUPERVISION EXERCISE IN NIGERIA PRIMARY SCHOOLS

BASE

Open Access#92020

LEGISLATIVE BASIS OF TRAINING OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS FOR MUSICAL AND AESTHICAL EDUCATION OF PUPILS IN INDEPENDENT UKRAINE

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#1124. November 2008

IS WELFARE AN INDEPENDENT GOOD?

In: Social philosophy & policy, Band 26, Heft 1, S. 96-125

ISSN: 1471-6437

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#122023

Intermedia Art Projects in Vocational Training of Primary and Pre-primary Education Teachers

In: Studia scientifica Facultatis paedagogicae, Band 22, Heft 3, S. 27-37

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#14Juni 1975

African Independent Churches and Education

In: The journal of modern African studies: a quarterly survey of politics, economics & related topics in contemporary Africa, Band 13, Heft 2, S. 295-308

ISSN: 1469-7777

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(gedruckt)#151971

STUDENT PROTEST IN INDEPENDENT BLACK AFRICA

In: The annals of the American Academy of Political and Social Science, Band 395, S. 171-183

ISSN: 0002-7162

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft