Suchergebnisse

6577 Ergebnisse

Sortierung:

Open Access#12010

A Centered Index of Spatial Concentration: Expected Influence Approach

BASE

Open Access#22010

A Centered Index of Spatial Concentration: Expected Influence Approach

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#818. November 2014

Customer Dissemination of Negative Word-of-Mouth: Influence of Expected or Unexpected Events

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 42, Heft 10, S. 1675-1687

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#9Juni 2017

Directed Expected Utility Networks

In: Decision analysis: a journal of the Institute for Operations Research and the Management Sciences, INFORMS, Band 14, Heft 2, S. 108-125

ISSN: 1545-8504

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102009

Influence of world crisis on Western Balkans countries: undertaken measures and expected effects

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1110. November 2022

A Least Expected Ally?

In: Communist and post-communist studies, Band 56, Heft 1, S. 23-59

ISSN: 1873-6920

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#126. August 2024

How expected party affiliation influences attitudes toward immigrants? Experimental evidence from the United States

In: International migration: quarterly review, Band 62, Heft 6, S. 158-174

ISSN: 1468-2435

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Buch(elektronisch)#142008

Evolution of Non-Expected Utility Preferences

In: Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems 606

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1523. September 2016

Influence of contextual information and past prices on the willingness to pay and expected quality evaluations

In: Journal of consumer behaviour, Band 16, Heft 2, S. 130-144

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft