Suchergebnisse

760 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#46. September 2019

Fashion Brand Love: Application of a Cognition–Affect–Conation Model

In: Social Sciences: open access journal, Band 8, Heft 9, S. 256

ISSN: 2076-0760

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Januar 2004

DESCRIBING THE NEOCLASSICAL PSYCHE EMBEDDED IN STERNBERG'S TRIANGULAR THEORY OF LOVE

In: Social behavior and personality: an international journal, Band 32, Heft 7, S. 683-690

ISSN: 1179-6391

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#720162 Versionen verfügbar

Beyond community policing: from early American beginnings to the 21st century

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#87. Januar 2014

Impacts of the trilogy of emotion on future purchase intentions in products of high involvement under the mediating role of brand awareness

In: European business review, Band 26, Heft 1, S. 43-63

ISSN: 1758-7107

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#92016

Сложности и противоречия реализации государственной политики в области имущественных отношений и регулирования государственной собственности

BASE

Aufsatz(gedruckt)#101977

Space and Politics

In: Res publica: politiek-wetenschappelijk tijdschrift van de Lage Landen ; driemaandelijks tijdschrift, Band 19, Heft 1, S. 107-114

ISSN: 0486-4700

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Thesis#112021

Thomas Aquinas on the metaphysics of the human act

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Aufsatz(elektronisch)#121. Juni 2004

How Advertising Works: Alternative Situational and Attitudinal Explanations

In: Marketing theory, Band 4, Heft 1-2, S. 91-112

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1313. Juli 2023

Consumer intention to use service robots: a cognitive–affective–conative framework

In: International journal of contemporary hospitality management, Band 36, Heft 6, S. 1893-1913

ISSN: 1757-1049

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1422. Mai 2013

Habit and Affect: Revitalizing a Forgotten History

In: Body & society, Band 19, Heft 2-3, S. 186-216

ISSN: 1460-3632

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1519. Mai 2023

The effects of cognitive dissonance and self-efficacy on short video discontinuous usage intention

In: Information, technology & people, Band 37, Heft 4, S. 1514-1539

ISSN: 1758-5813

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft