Suchergebnisse

573 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32008

New Public Management in Latvia: Variations in Openness to Customer Requests in Public Agencies ; NPM i Latvia: Ulikheter i offentlige etaters behandling av forespørsler fra brukere

BASE

Aufsatz(elektronisch)#430. Dezember 2015

Frontline Service Employee Compliance With Customer Special Requests

In: Journal of service research, Band 19, Heft 2, S. 158-173

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. Februar 1995

Information accessibility: Customer responsiveness and enhanced performance

In: International journal of physical distribution and logistics management, Band 25, Heft 1, S. 4-17

ISSN: 0020-7527

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#91. Februar 2008

The Impact of Call Center Employees' Customer Orientation Behaviors on Service Quality

In: Journal of service research, Band 10, Heft 3, S. 239-255

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#121999

Customs Service Modernization: Ineffective Software Development Processes Increase Customs System Development Risks

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#149. April 2014

Flesh in voice: The no-touch embodiment of transnational customer service workers

In: Organization: the interdisciplinary journal of organization, theory and society, Band 22, Heft 6, S. 909-923

ISSN: 1461-7323

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1511. Februar 2019

Drivers and barriers for adoption of a leading social management standard (SA8000) in developing economies

In: International journal of physical distribution and logistics management, Band 49, Heft 5, S. 534-551

ISSN: 0020-7527

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft