Suchergebnisse

144 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#2Mai 2020

Japanese‐brand auto sales in China under the shadow of oppositional sentiments

In: Pacific economic review, Band 25, Heft 2, S. 272-305

ISSN: 1468-0106

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#313. Juli 2020

Is country affinity applicable for domestic brands? The role of nation sentiment on consumers' self-brand connection with domestic vs foreign brands

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 33, Heft 3, S. 731-754

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#5Juli 2015

Consumer Tweets about Brands: A Content Analysis of Sentiment Tweets about Goods and Services

In: Journal of creative communications, Band 10, Heft 2, S. 176-185

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#61. August 2021

Perception and Sentiment Analysis on Empathic Brand Initiative During the COVID-19 Pandemic: Indonesia Perspective

In: Journal of creative communications, Band 17, Heft 2, S. 162-178

ISSN: 0973-2594

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#82018

SENTIMENT ANALYSIS BASED ON DEEP LEARNING

BASE

Aufsatz(elektronisch)#923. August 2016

The ineffectiveness of counterclaim advertising for increasing consumer sentiment

In: Journal of consumer behaviour, Band 16, Heft 1, S. 34-41

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#102018

TINJAUAN RELEVANSI CITY BRANDING MELALUI KOLABORASI BRAND INDEX DAN BRAND PERSONALITY: PADANG YOUR MOTHERLAND

BASE

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Working paper

Open Access#132020

GMOs & SA: Food Sovereignty & Consumer Sentiment

BASE

Aufsatz(elektronisch)#1410. Mai 2023

#isoverparty. The Consequences of Brand Boycotts for Brands in the Social Media Environment After Russia's Invasion in Ukraine

In: Journal of marketing and consumer behaviour in emerging markets, Band 2023, Heft 1(16), S. 22-38

ISSN: 2449-6634

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#152017

Sentiment Analysis Using Deep Learning Techniques: A Review

BASE