Buch(elektronisch)2000

Who owns the media?: competition and concentration in the mass media

In: Communication

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

This thorough update to Benjamin Compaine's original 1979 benchmark and 1982 revisit of media ownership tackles the question of media ownership, providing a detailed examination of the current state of the media industry. Retaining the wealth of data of the earlier volumes, Compaine and his co-author Douglas Gomery chronicle the myriad changes in the media industry and the factors contributing to these changes. They also examine how the media industry is being reshaped by technological forces in all segments, as well as by social and cultural reactions to these forces. This third edition of

Weitere Versionen:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sprachen

Englisch

Verlag

L. Erlbaum Associates

ISBN

9780585320670, 0585320675

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.