Buch(elektronisch)1991

Persuasive communication and drug abuse prevention

In: Routledge communication series

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

The history of drug abuse prevention campaigns suggests limitations in producing measurable changes in behavior. In the past, there was concern over the possibility of such publicity actually encouraging interest in drug use, rather than discouraging such behavior. Although little or no scientifically sound empirical evidence has been found to support such a view, several social science textbooks still refer to this as something of which to be wary. Reviews of early research appear to indicate inadequate methods and a lack of rigor in theory testing. In recent years, however, research in co

Weitere Versionen:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sprachen

Englisch

Verlag

Routledge, Taylor and Francis

ISBN

9780805806939

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.