Buch(elektronisch)2002

Media Moguls

In: Communication and Society

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

The emergence of a few powerful individuals in control of large sections of mass communication industries has coincided with world-wide media de-regulation. In the first book to take a close look at media moguls as a species, Jeremy Tunstall and Michael Palmer show how a handful of own-and-operate entrepreneurs run their empires with a highly eccentric and highly political management style

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12006

Media Moguls

In: Communication and Society

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sprachen

Englisch

Verlag

Routledge

ISBN

9780415054683

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.