Buch(elektronisch)2022

The triumph of emptiness: consumption, higher education, and work organization

In: Oxford scholarship online

In: Oxford scholarship online

In: Business and Management

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

This second edition updates Alvesson's significant critique of the economy of persuasion, where organisations and groups assign resources to rhetoric, image, and reputation rather than production of goods and services. It examines critical phenomena such as the knowledge society, consumption, higher education, organisational change, and leadership.

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12022

The Triumph of Emptiness: Consumption, Higher Education, and Work Organization

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22020

The triumph of emptiness: consumption, higher education, and work organization

In: Oxford scholarship online

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#42013

The triumph of emptiness: consumption, higher education, and work organization

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#52013

The triumph of emptiness: consumption, higher education, and work organization

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#62013

The triumph of emptiness: consumption, higher education, and work organization

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.