Buch(elektronisch)2022

Teaching for Racial Equity: Becoming Interrupters

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Cover -- Half Title -- Title -- Copyright -- Dedication -- Contents -- FOREWORD -- WHY WE ARE WRITING THIS BOOK -- INTRODUCTION -- TIME OUT TO TALK Tonya Asks Steve a Hard Question -- CHAPTER 1 Racial Literacy: A Guiding Concept -- TIME OUT TO TALK Adding Katy to the Team -- CHAPTER 2 Starting with Ourselves -- TIME OUT TO TALK Discussing Challenges in Writing a Book Together -- CHAPTER 3 Helping Students Teach Us About Who They Are -- TIME OUT TO TALK Tonya and Katy Discuss Listening to Students -- CHAPTER 4 Building Criticality for Students-and Teachers -- TIME OUT TO TALK Steve's Frustrations -- CHAPTER 5 Promoting Student Voice and Independence -- TIME OUT TO TALK Continuing to Learn -- CHAPTER 6 Creating Interrupters -- EPILOGUE -- APPENDIX 1 Equity Warriors Past and Present -- APPENDIX 2 The Prevalence of Racism in American Education -- APPENDIX 3 Online Resources -- APPENDIX 4 Important Books on Antiracism and Equity -- REFERENCES -- INDEX -- A -- B -- C -- D -- E -- F -- G -- H -- I -- J -- L -- M -- N -- O -- P -- Q -- R -- S -- T -- U -- V -- W -- Y -- Z.

Sprachen

Englisch

Verlag

Stenhouse Publishers

ISBN

9781625315199

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.