Buch(elektronisch)2016

International Fragmentation: Impacts and Prospects for Manufacturing, Marketing, Economy, and Growth

In: International Marketing and Management Research

In: SpringerLink

In: Bücher

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Part 1: Manufacturing -- 1. Indian Small Manufacturing Firms: Achieving Competitive Advantage -- Part 2: Marketing -- 2. Should The Devil Wear Prada? Analyzing Consumers' Responses to Luxury Branding -- 3. The Influence of Culture on Leader-Member Exchange and Job Satisfaction of Subordinates: A Vietnamese Study -- Part 3: Economy -- 4. The Growing Economic Role of China in Africa: The Case of the Democratic Republic of Congo -- Part 4 Education -- 5. Accreditation in a French Business School from the Student Perspective -- Part 5: Growth -- 6. Amazon Pays to Quit! -- 7. Power Tools for Gold - Doing or Not Doing Business with North Korea?- 8. To sell or not to sell? The Financial and Socio-Emotional Dilemma of the Ownership Decision in the Family Business.

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12016

International Fragmentation: Impacts and Prospects for Manufacturing, Marketing, Economy, and Growth

In: International Marketing and Management Research Ser.

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22016

International fragmentation: impacts and prospects for manufacturing, marketing, economy, and growth

In: International Marketing and Management Research

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.