Buch(elektronisch)2018

The Mediated Mind: Affect, Ephemera, and Consumerism in the Nineteenth Century

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

This book describes new affective and material modes of print media consumption that emerged in the nineteenth century, when ephemeral printed material and objects became part of everyday modern life. It offers a history of our own moment of digital absorption, information addiction, and social media obsession

Weitere Versionen:

Buch(elektronisch)#12018

The Mediated Mind: Affect, Ephemera, and Consumerism in the Nineteenth Century

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(elektronisch)#22018

The mediated mind: affect, ephemera, and consumerism in the nineteenth century

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#42018

The mediated mind: affect, ephemera, and consumerism in the nineteenth century

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Sprachen

Englisch

Verlag

Fordham University Press

ISBN

9780823279845

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.