Aufsatz(elektronisch)21. September 2021

ArguMente: An Online Argumentation System for Formal and Non-Formal Education

In: Conference proceedings, Heft 1, S. 242-250

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

ArguMente is an online system that offers two types of learning spaces. On the one hand, a close group space that implements a student-centred teaching strategy, the purpose of which is to automate the Dialogue Design System model for written argumentation (DDS). On the other hand, it offers a space for the exercise of an argued debate under a non-formal environment of education that calls for the creation of learning communities. Experiences for teaching argumentative skills and for teaching teachers have taken place through the first space, the closed classroom, while the second space, the open classroom, is being used to promote the autonomous argumentative dialogue.

Verlag

European Distance and E-Learning Network (EDEN)

ISSN: 2707-2819

DOI

10.38069/edenconf-2021-ac0024

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.