Aufsatz(elektronisch)7. Oktober 2015

The Level of Mastering Forces in Equilibrium Topics by Thinking Skills

In: International journal of multicultural and multireligious understanding: IJMMU, Band 2, Heft 5, S. 18

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

The aim of this research is to determine the level of mastering Forces in Equilibrium topics according to thinking skill for Form Four Physics students. 189 Form Four Physics students from secondary school at Kuala Kangsar district in Perak involved in this research. All students are 16 years old. Questionnaire method has been conducted in order to perform this research. Descriptive statistics namely mean and standard deviation has been used in this research. The findings showed the level of mastering Forces in Equilibrium topics according to thinking skills was unsatisfactory.

Verlag

International Journal of Multicultural and Multireligious Understanding (IJMMU)

ISSN: 2364-5369

DOI

10.18415/ijmmu.v2i5.27

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.