Aufsatz(elektronisch)30. November 2001

The 2001 Educational Policy and Accreditation Standards: The Value of Research Revisited

In: Advances in social work, Band 2, Heft 2, S. 119-127

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

Although doctoral programs in social work are not accredited by the
Council on Social Work Education nor subject to the Educational Policy and
Accreditation Standards (EPAS, 2001), DSW and Ph.D. programs are affected by the
nature and quality of baccalaureate and masters' socia lwork education. In this article,
the authors discuss the implications of the 2001 EPAS as they relate to BSW and MSW
graduates' motivation and preparation for doctoral education.

Verlag

IUPUI University Library

ISSN: 2331-4125

DOI

10.18060/12

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.