Aufsatz(elektronisch)Dezember 1998

On Learning to Play with Other Kids′ Toys: A Response to Sanderson and Benda

In: Human factors: the journal of the Human Factors Society, Band 40, Heft 4, S. 685-687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

In their critique of our research, Sanderson and Benda (1998, this issue) suggest several concerns with our characterization and utilization of the Exploratory Sequential Data Analysis (ESDA) approach. In this response, we consider each of the concerns in the context of training needs analysis. We conclude that the ESDA framework appears to hold promise as a training needs analysis tool. However, further dialogue between the experts in the ESDA approach and those in training is required to realize this potential.

Sprachen

Englisch

Verlag

SAGE Publications

ISSN: 1547-8181

DOI

10.1518/001872098779649364

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.