Aufsatz(elektronisch)13. November 2017

Evaluation of Educational Offerings Associated with the 2014 Farm Bill

In: Applied economic perspectives and policy, Band 39, Heft 4, S. 547-558

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

AbstractThe 2014 Farm Bill required farmers and landowners to make a set of one‐time, irrevocable decisions lasting for the duration of the farm bill. The decisions included the choice between three program alternatives with uncertain payments. To aid in making those decisions, the farm bill funded two key educational efforts: (a) the development of two online decision tools and (b) additional funding to support land grant institutions and extension systems to educate farmers through more traditional extension mediums, particularly in‐person meetings. This paper provides an evaluation of both types of farm bill education through two case studies.

Sprachen

Englisch

Verlag

Wiley

ISSN: 2040-5804

DOI

10.1093/aepp/ppx043

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.