Aufsatz(elektronisch)2. April 2015

Political Theory Simulations in the Classroom: Simulating John Locke's Second Treatise of Government

In: PS: political science & politics, Band 48, Heft 2, S. 368-372

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

ABSTRACTPolitical scientists frequently use in-class simulations as teaching tools. However, few such exercises have been developed to assist in teaching pre-modern political theories. This is unfortunate because simulations effectively promote active learning and excite students about course material. This article develops a new simulation to teach Locke'sSecond Treatise of Governmentin an introductory general education or political science course. Surveys of participants indicate that the Locke simulation promotes active learning, as well as understanding of course concepts, teamwork, and interest in the material.

Sprachen

Englisch

Verlag

Cambridge University Press (CUP)

ISSN: 1537-5935

DOI

10.1017/s1049096514002133

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.