Aufsatz(elektronisch)Juni 2021

From inventories to inquiry: The use of leadership inventories in the context of an undergraduate research living–learning program

In: New directions for student leadership, Band 2021, Heft 170, S. 69-76

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Abstract

AbstractTeam research that is designed to maximize social impact first requires an in‐depth understanding of self, values, personal characteristics, and collaboration. This article explores how leadership assessments and inventories can be utilized to enhance the development of the research process in the context of an intentionally scaffolded first‐year course and the complementary curricula and team experience that follows. True Colors, Character Values Scale, Myers–Briggs Type Indicator, CliftonStrengths, and the Thomas–Kilmann Conflict Mode Instrument will be discussed in this article.

Sprachen

Englisch

Verlag

Wiley

ISSN: 2373-3357

DOI

10.1002/yd.20443

Problem melden

Wenn Sie Probleme mit dem Zugriff auf einen gefundenen Titel haben, können Sie sich über dieses Formular gern an uns wenden. Schreiben Sie uns hierüber auch gern, wenn Ihnen Fehler in der Titelanzeige aufgefallen sind.