Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#212. April 2013

The supply chain management‐marketing interface in product development: An exploratory study

In: Business process management journal, Band 19, Heft 2, S. 217-244

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52014

Benefits sought by citizens and channel attitudes for multichannel payment services: Evidence from Italy

BASE

Aufsatz(elektronisch)#612. März 2019

What makes fashion consumers "click"? Generation of eWoM engagement in social media

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 31, Heft 2, S. 398-418

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#712. August 2024

How immersive technologies impact behavioral responses in destination marketing: the role of physiological arousal, presence, and age

In: International journal of contemporary hospitality management

ISSN: 1757-1049

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft