Suchergebnisse

9 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#14. Januar 2019

Communicative hand‐waving gestures facilitate object learning in preverbal infants

In: Developmental science, Band 22, Heft 4

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#330. Januar 2024

How are mental state references represented in English and Japanese picture books? An analysis of the frequency of emotional and cognitive words and their relation to the self or others

In: Social development, Band 33, Heft 3

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#514. Juli 2021

Observing inefficient action can induce infant preference and learning

In: Developmental science, Band 25, Heft 1

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#620. Juli 2021

Children manage their reputation by caring about gossip

In: Social development, Band 31, Heft 2, S. 455-465

ISSN: 1467-9507

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#712. April 2019

Demystifying infant vocal imitation: The roles of mouth looking and speaker's gaze

In: Developmental science, Band 22, Heft 6

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#85. November 2019

Imaginary agents exist perceptually for children but not for adults

In: Palgrave communications, Band 5, Heft 1

ISSN: 2055-1045

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#97. Dezember 2014

Infant's action skill dynamically modulates parental action demonstration in the dyadic interaction

In: Developmental science, Band 18, Heft 6, S. 1006-1013

ISSN: 1467-7687

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft