Suchergebnisse

7 Ergebnisse

Sortierung:

Aufsatz(elektronisch)#18. Oktober 2007

Perceived parenting styles and tobacco, alcohol and cannabis use among french adolescents: Gender and family structure differentials

In: Alcohol and alcoholism: the international journal of the Medical Council on Alcoholism (MCA) and the journal of the European Society for Biomedical Research on Alcoholism (ESBRA), Band 43, Heft 1, S. 73-80

ISSN: 1464-3502

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#21. September 2014

OR15-1 * THE GATEWAY HYPOTHESIS, COMMON LIABILITY TO ADDICTIONS OR THE ROUTE OF ADMINISTRATION MODEL? AN ORIGINAL MODELLING PROCESS LINKING THE THREE THEORIES

In: Alcohol and alcoholism: the international journal of the Medical Council on Alcoholism (MCA) and the journal of the European Society for Biomedical Research on Alcoholism (ESBRA), Band 49, Heft suppl 1, S. i52-i52

ISSN: 1464-3502

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#32012

Study examining several 9 addictive substances or behaviors evaluated from the standpoint of both harm and benefit) ; Evaluation dommages/bénéfices de neuf produits ou comportements addictifs

BASE

Aufsatz(elektronisch)#47. März 2008

Pathways to substance-related disorder: a structural model approach exploring the influence of temperament, character, and childhood adversity in a national cohort of prisoners

In: Alcohol and alcoholism: the international journal of the Medical Council on Alcoholism (MCA) and the journal of the European Society for Biomedical Research on Alcoholism (ESBRA), Band 43, Heft 3, S. 287-295

ISSN: 1464-3502

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Open Access#52020

Comment les enfants et adolescents avec le trouble déficit d'attention/hyperactivité (TDAH) vivent-ils le confinement durant la pandémie COVID-19 ?

BASE

Open Access#62020

Comment les enfants et adolescents avec le trouble déficit d'attention/hyperactivité (TDAH) vivent-ils le confinement durant la pandémie COVID-19 ?

BASE

Open Access#72020

Comment les enfants et adolescents avec le trouble déficit d'attention/hyperactivité (TDAH) vivent-ils le confinement durant la pandémie COVID-19 ?

BASE